قوانین و مقررات

شرایط و ضوابط عمومی

کاربران گرامی توجه داشته باشند که کلیه اصول و رویه‏‌های آذین منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورت تغییر در قوانین مندرج، رویه ‏‌ها و سرویس‏‌ های آذین ، تغییرات در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش تغییرات است.

ثبت، پردازش و ارسال سفارشات

ثبت سفارش در طول ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز امکان پذیر است، لیکن پردازش و ارسال سفارش های ثبت شده در طول روزهای کاری صورت می گیرد. روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌ های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می ‌‏شوند.

فروشگاه اینترنتی آذین متعهد می شود که سفارشات شما مشتریان را حداکثر ظرف دو روز کاری پس از سفارش ارسال نماید. تمامی بسته ها به صورت پیشتاز ارسال می گردد. طبق معمول ظرف حداکثر ۵ روز کاری پس از ارسال به دست مشتریان می رسد. درصورت عدم دریافت محصول در بازه زمانی اشاره شده با پشتیبانی تماس گرفته و موضوع را به ما گزارش دهید. ما موظف هستیم سفارشات شما را پیگیری نماییم.

کاربران در هنگام ثبت سفارش کالای مورد نظر خود، باید اطلاعات مربوط به فرم سفارش (نظیر آدرس، شماره تماس، ایمیل و ..) را با دقت و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس ‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است.

شرایط عودت کالا

ضمانت ۳ روزه کالا، از خدماتی می باشد که فروشگاه آذین برای رفاه حال مشتریان خود در نظر گرفته است. لذا آذین متعهد میگردد در صورت بروز مشکلات زیر محصول را مرجوع کرده و تعویض یا هزینه را عودت بدهد.

در ضمن در صورت عدم پرداخت سفارش،پس از ۲۴ ساعت سفارش شما حذف می‌گردد.

🔹 مغایرت محصول ارسالی با سفارش شما (از لحاظ مدل، سایز، رنگ و …).